Sunday, May 12, 2013

Benim Annem.


10 comments:

Anonymous said...

Allah sağlıkla güzel bir ömür versin, anneler günü kutlu olsun

Nursun's Insights said...

:)))))

Amin amin, tek gune sigdirmak yanlis o nedenle kutlama mesaji yayinlamadim. Anne -baba olmak herkesin istediginde olabilecegi ama gercek ebebeyn olmak cok azinin becerebildigi birsey. O nedenle bana hergun bayram, anneme de hergun anneler gunu.

Ben de sizin anneler gununuzu, etrafinda kutlanmaya layik her annenin gunu ile birlikte kutlarim Gonca Hanim.

twinpeakprimitives said...

Vay vay vay Namide ve Pambık Hanımlar :D

Nursun's Insights said...

Hea, vay ki vay yane.

Unknown said...

Allah annenize uzun ömür versin.anne en kıymetlimiz, en çok naz ettiğimiz , bize kızsa da bizi hep seven varlığımız.

Nursun's Insights said...

Amin Filiz Hanimcim, hepimizinkine uzun ve saglikli omurler versin. Anne olmayinca ne oldugunu algilamsak da koruyan elleri hep uzerimizde. Bosuna dememisler, aglara anam aglar gerisi yaan aglar diye.

gooogoook said...

Sizlerde sıcaklık ve tatlılık genetik belli oldu şimdi. Bu ne güzellik bu ne sıcaklık. Allah uzun ömür versin. Sağlıklı, huzurlu mutlu günleriniz ailecek eksik olmasın Nursun Hanım. Saygıdeğer annenizin ellerinden öperim. Sevgi ve Selamlar:).

Nursun's Insights said...

Cok tesekkur ederim Handan Hanim, ne kadar incesiniz. Anneme iyi dileklerinizi iletecegim, eminim cok sevinecektir... ve amin Allah herbirimizinkini basimizdan eksik etmesin, saglik, sihhat ve uzun omurler versin.

Sevgiler

Esen Can said...

Ne güzel bir fotograf bu :) Sonunda gördüm güzel anneyi, çok sevgiler, öperim ellerinden...

Nursun's Insights said...

De mi ... Dilekleriniz adrese uasir, giyabinda ve adim kadar eminim ki, o da yanaklarinizdan opecektir.

Tesekkur edirik efem.

Post a Comment

Thanks for your comments.

background

free counters